thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Posted on

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizfevkü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek derunin en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının teferruatlı meşruhatını zirda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çıkma ve en hayır malum dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli jüpiter yolculuğu kontak noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak derunin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter saksıarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine angajmanlar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri üzerine bilgelik derunerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek namına açılmasını ve okunmasını kurmak derunin ayar yollamak nazik örutubet taşır. Kişiye özel derunerik ve dikkat çekici teklifler iştirakı artırmak dair çok kâre yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir abra inşa etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en kudretlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Düğün ve sondaj derunin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem bile B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C derunerik pazarlama stratejilerinin senelerdir ibik taşı konumunda. Video paylaşmak, yürekğinizi daha bir araba insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği dikkat çekici şekilde yollamak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, makul bir garaz kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Facebook hala dünyanın en balaban toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B müşteriları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile bandajlantı inşa etmek derunin harika bir nokta. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı derunerik türlerine ehil olsa da tümü enikonu video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle derunerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden elbette gidermek istediğinizi her dönem görüş önünde bulundurun ve buna gereğince kodifikasyon dokuman. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği derunin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde yararlanmak derunin dijital pazarlama taktiklerini devamlı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir araba aktif kullanıcıya ehil. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kesik düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Yalnız toplumsal medyada evetğu gibi mesajlar kesik ve öz olursa hatırlı hale gelir. Pazarlama ekipleri, sırf metanetli derunaziz kesik düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif derunerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli dikkat çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, yürekğiniz garaz kitlenizin yalnızç ve dikkat düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme derunin ayar sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, sava bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları gibi derunerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm deruneriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, kontrol neticelerinda daha güçlü sıralarda ve daha pıtrak görülür, yürekğinize gidiş geliş geriışı katkısızlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web yürekğinizde hayır antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir araba sözcükten oluşan ifadeler) kullanmak SEO’nuzu daha hayır hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme dair daha güçlü neticelar katkısızlar. Yüksek itibarlı üçüncü yüz sayfalardan örgensel angajmanlar fethetmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir angajmanya mevrut her tıklama derunin ödeme dokumalır. Taharri motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin derunerik temizışlarında görüntülenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), balaban bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve bandajlantı göstermesi derunin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çdüzenışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nispetını (daha bir araba tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.